A 2015, majd 2018-as médiahasználati felmérést követően 2021-ben már nem hivatásos kutatócéggel, hanem saját, helyben összeállított kérdéssorral folytattuk a kutatást.
A tavalyi felmérés egyszerűsített kérdéssorát 2022 nyarán ismét közzétettük, amit 271-en töltöttek ki.
Nem reprezentatív, kizárólag on-line felületen történt a felmérés. Az űrlap kitöltési felhívását nyomtatott, televíziós és internetes felületeken is közzétettük. Ugyanakkor megjegyzendő: a válaszadók általában a közéletben és a közösségi felületeken is aktív rétegből kerültek ki feltételezésünk szerint.
A fentiek miatt felmérésünkben nincsen általánosításra való törekvés. A következtetések kizárólag a válaszadók halmazára korlátozódik, a tendenciák azonban jól összehasonlíthatók a 2021-es, illetve az azt megelőző felmérések megállapításaival.