Folyamatosan zajlanak az M1-es autópálya helyreállítási munkálatai Budapest és Tatabánya között, melyek újabb szakaszukhoz érkeztek ezen a héten.
A szakemberek a Budapest felé vezető oldalon megnyitják a bicskei csomópontot, továbbá elindulnak a munkálatok a 34-es és a 31-es kilométerszelvények között is.
Ezen a héten a bicskei csomópont megnyitásával egyidőben a Budapest felé vezető oldalon a munkaterület a külső és a leálló sávból átkerül a belső sávba a 40-es és a 46-os szelvények között. Az utolsó szakaszon várhatóan november közepéig dolgozik majd a kivitelező, amely a biatorbágyi felhajtó ágat is érinti, így az a kivitelezés teljes ideje alatt zárva marad. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. azt javasolja, hogy a közlekedők Biatorbágyról a Sasfészektó pihenőhelynél hajtsanak fel az M1-es autópályára, mert ezzel a kis kerülővel jelentősen csökkenthető a torlódások mértéke.
A társaság továbbá a lezárt felhajtó miatt kialakult torlódások mérséklése érdekében az M0-ás autóút és az 1-es főút csomópontjában még az iskolakezdést megelőzően forgalmi rend módosítást tervez bevezetni. A módosítás után az 1-es főúton Biatorbágy felől a körforgalomba a forgalom két sávon hajthat be, továbbá a körpályán részben két sávot alakítanak ki.
Az autópálya Győr felé tartó oldalán a 18-as és a 28-as szelvények között végeztek a kivitelezők, a forgalomkorlátozást elbontották. Ezen a pályaoldalon már csak a 60-61-es szelvények közötti szakasz helyreállítása van hátra, amelyre augusztus elején kerül sor. Az itt zajló munkálatok ideje alatt a terelés a 60-as és a 63-as kilométerszelvényekben található üzemi átjárókon történik majd. A beavatkozás érinti a Tatabánya Újváros csomópont Győr felé felhajtó ágát, amelyet a külső- és leállósávok építésének időtartamára lezárnak, előreláthatóan szeptember közepéig. A kivitelezési munkák ezen a szakaszon október végéig zajlanak majd.