Az Oroszlányi Közös Önkormányzati Hivatal június 03-tól újra személyesen is fogadja ügyfeleit a régi ügyfélfogadási rend alapján:
- Hétfő 13 - 17 óra,
- Szerda 8 - 12 és 13-16 óra,
- Péntek 8 -12 óra között.
Az ügyfélfogadás az ügyfelek és a hivatali dolgozók egészségének védelme érdekében meghatározott biztonsági szabályok betartásával történhet, ezek a következők:
- Az épületbe belépéskor a testhő mérése megtörténik.
- Az épületben kötelező a maszk használata, a kéz fertőtlenítése.
- Az ügyintézés gyorsítása és egy ügyintézőnél több személy együttes várakozásának elkerülése érdekében a földszinten, az információ szolgálatnál egy előszűrés történik (általános tájékoztatás adott ügy esetében, ügyfelek irányítása, sorszám osztása érkezési sorrendnek megfelelően).
- Az épületben csak az ügyfél, és azon kísérő tartózkodhat, aki mozgásában, kommunikációjában segítségre szoruló ügyfélnek nyújt segítséget.
- Az információ szolgálatnál azon ügyfelek részére, akik a személyes találkozásokat továbbra is szeretnék elkerülni, az épület főbejáratánál továbbra is biztosítva vannak a kérelem nyomtatványok és a helyben történő kitöltési lehetőség.
Az elmúlt hónapokban növekedett az elektronikus ügyintézést igénylő ügyfelek száma. Ajánlott, hogy ha adott ügytípus engedi, akkor az ügyintézés ezen formáját válasszák az ügyfelek: E-mail címek ügykörönként:
- jegyzo@oroszlany.hu - oroszlányi ügyek
- hivatal@szakszend.hu - szákszendi ügyek
- ado@oroszlany.hu - adóhatósági ügyek
- penzugy@oroszlany.hu - pénztári kifizetések, utalások
- vfo@oroszlany.hu - városüzemeltetés, kutak, lakcímmegállapítás
- human@oroszlany.hu - anyakönyv, szociális, hagyatéki ügyek
- kozteruletfelugyelet@oroszlany.hu
Az ügyintézéshez szükséges dokumentációk az önkormányzat által működtetett honlapról -www.oroszlany.hu/városháza/polgármesteri hivatal és ott kiválasztva az ügytípust – letölthetőek. A kérelmeket elsősorban elektronikusan kell benyújtani, lehetőség hiánya esetén személyesen a hivatal földszinti információs portáján található irattárolóba helyezhető. A kérelmek az ügyfél pontos elérhetőségeit tartalmazzák annak érdekében, hogy az illetékes ügyintéző az elektronikus vagy telefonos kapcsolatot további ügyintézés céljából fel tudja venni.
Dr. File Beáta/ jegyző